Laděný Výfuk

26. června 2006 v 20:36 |  Laděný Výfuk
Výkon ani moc nevzroste, ale otáčky asi o 800 ot./min. Což trochu zvedne maximálku. Mě to pomohlo asi 5-8 km/h. Závodíte-li , tak vám to určitě pomůže. Laďák se prodává ve dvou barvách střbrná a černá. Černá je o něco levnější.

Zde je fotka stříbrné verze.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Michal  pohlodko Michal pohlodko | E-mail | 22. listopadu 2006 v 10:00 | Reagovat

a co říkaj na ten laděný vífuk policajti

2 čeče čeče | E-mail | Web | 25. listopadu 2006 v 15:26 | Reagovat

nic toje normální tam mít Laděný výfuk je totiž v modě.

3 navrc navrc | E-mail | 17. prosince 2006 v 16:15 | Reagovat

to co tvrdíš je tak trochu nepravdivi protoze zalezi na tom co ma ten ladak v sobe mas ladaky ktere ti zvisi vykon ale i ty co vykon snizi kazdy vypada jinak nebo i stejne lisi se od sebe hlavne vnitrkem...a jinak mas ten blog docela dobrej

4 čeče čeče | E-mail | Web | 22. prosince 2006 v 22:07 | Reagovat

Navrci dík a si výš něco víc o laděných výfucích tak to napiš do komentáře nebo my to pošli třěba ve Wordu a já to umístím na tento blog

5 Bucho Bucho | E-mail | 4. února 2007 v 9:10 | Reagovat

zdar chtěl jsem se zeptat slyšel jsem že ten laděný výfuk má zvuk jako simson bez výfuku je to pravda?? tak pls napište na e-mail jirka.bambuch@seznam.cz

6 Márty Márty | 14. února 2007 v 20:23 | Reagovat

proč by se nedal vypalit tak ho vylej benzinem a zapal to

7 Joe Joe | 14. února 2007 v 21:38 | Reagovat

Hej Bucho ty jsi spadl od kud???slysel jsi nekdy zvuk simaka bez vyfuku???Ten ladak ma upe jiny zvuk, a jestli jsi ho bez vyfuku jeste neslysel tak si ho sundej a startni tu jedovatou masinu. :D...Ladak ma upe jiny zvu, tissi atd..

8 Joe Joe | 14. února 2007 v 21:41 | Reagovat

Jo a pises tady ze se ten vyfuk neda vycistit ale proc by jsi cistil vyfuk co rok, kdyz mas dobry oil?Take kecy tady provozovat to je hnus!!!To tu musi psat s prominutim hooodne velky krypl..Pry na rok..:-P

9 Admin-Čeče Admin-Čeče | E-mail | Web | 17. února 2007 v 9:38 | Reagovat

Joe ty Sy Kripl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zmrde!!!

10 michal michal | E-mail | 20. února 2007 v 22:20 | Reagovat

jak tu píše že se nedá ladák vyčistit,a naco ho čistit?! kdyš motor dobře pálí tak se nis neusazuje!!! jen tvrdy karbonový povlak 1-2 mm. fuck!

11 Wolf Wolf | 23. února 2007 v 20:39 | Reagovat

kdo by chtel cokoliv poradit na simala tak piste na ICQ 424-176-069 mam ho uz prosmejdeneho na sktrz

12 Admin-Čeče Admin-Čeče | E-mail | Web | 25. února 2007 v 16:22 | Reagovat

Wolfe kdyžtak se ozvu!!!!!!!!!dík

13 Joe Joe | 7. března 2007 v 10:43 | Reagovat

Hej admine proc jsem jako kripl a zmrd??Muzes mi rict?ja tu nepisu kydy.Tak se zrychtuj chudaku.

14 Já | E-mail | 17. března 2007 v 13:47 | Reagovat

no nevím,laďák na simsona!! mi to přijde zbytečné,stojí 800Kč(mohl sem ho mít),ale zbytečné prachy!!! mezi námi jako dlouho chcete na simácích jezdit??? ha já od 16ti do 18ti a pak si budu kupovat něco silnějšího(mz 250, nebo cagivu w12 nebo něco na ten způsob)

15 Jirka Jirka | 13. dubna 2007 v 21:58 | Reagovat

Nevim jak ty ale myslim ze to tak moc zbytecny neni. Dodá to alespon hezkej vzhled a i mozna trochu vikonu mno. Sice ezte ladak nemam ale myslim ze podle toho co tady kdo pise si mylsim ze to na 75 procent je dobry ho mít.

16 Filcek Filcek | E-mail | 26. dubna 2007 v 19:37 | Reagovat

Heej pls nevíte kde se dá ten ladáček koupit? bydlim v Praha - východ tak nevíte někdo kde to tady prodávaj pls napište někdo na mail nebo ICQ 361 582 695

17 obelix obelix | E-mail | 16. května 2007 v 18:39 | Reagovat

Znám hustou stránku na laďáky a každej si vybere-levný, jednotná cena 300+poštovný, takže něco kolem 400, kdo by ji chtěl ať se mi ozve

18 Karfino Karfino | E-mail | 24. května 2007 v 12:36 | Reagovat

Cau chtel jsem se zeptat kde sezenu ladak na Simsona bydlim v Kladne nevite nekdo nebo my poslete prosim nejaky stranky!dik predem icq:335075669cus!

19 Jakub Jakub | E-mail | 25. května 2007 v 14:39 | Reagovat

čus hele  scháním  výfuk  ne enduro  a nebo alektronika to je jedno mam elketronika jenže mi  upadl mezi kolínkme  a hlavním tam  jak to  svírá   ta sponka  a je hotovej  nevíte kde  něco seženu ,?? dobře zaplatím  728439914

20 motorista motorista | E-mail | 27. května 2007 v 17:14 | Reagovat

zdravím,uvažuji o koupi laděného výfucku(toho co máš tady na obrázku),nevíte někdo co všechno k němu ještě musím koupit???,koleno,matice,těsnění????

vůbec nevím,napište mi to sem díky za odpověď

21 Hellraiser17 Hellraiser17 | 30. května 2007 v 23:01 | Reagovat

tý vole lidi vy o símech nevíte vůbec nic...

22 Hellraiser17 Hellraiser17 | 30. května 2007 v 23:03 | Reagovat

tadyten laďák je nejvetší šunt - nedá se rozebrat - uhnije za 2roky koncovka a za cca 1500kč se dá sehnat vejfuk co zvedne výkon o 20-30%

23 mazak mazak | 31. května 2007 v 7:07 | Reagovat

a kde se da kupit ty vole

24 já | 31. května 2007 v 8:47 | Reagovat

Hellraiser17: daj sem odkaz kde se dá koupit,taky tu můžu napsat co se dostane za kolik,ale je to ostatnm na piču,když neví kde

25 Hellraiser17 Hellraiser17 | 1. června 2007 v 21:22 | Reagovat

třebas na www.langtuning.de nebo na http://www.2takt-wilke.de/shopindex.htm (německy výfuk se řekne auspuff)

26 Hellraiser17 Hellraiser17 | 1. června 2007 v 21:30 | Reagovat

pokud chcete síma ,,tunit" tak to nechce samozřejmě zůstat jen u výfuku, sám o sobě pomůže jen malinko ale pro začátek jsou dobrý 4kanálový válce + odpovídající karbec + laďák, ale je to jen otázka peněz a pokud chcete mít špičku mezi CZ simsony tak je lepší za ty peníze kolik by jste do něj nastrkaly koupit nejakou silnejsí motorku. U nás nic moc tuningovýho neseženete - mimo laďáku výše na fotce uvedeného nebo hikone (shit jako shit) Simson je německý stroj a tudíš naši západní kolegové toho na simsony umí vyrobit...

27 motorista motorista | E-mail | 5. června 2007 v 19:27 | Reagovat

Hellraiser17: máš recht,válec se hodí a karbec je taky důležitý,a než to toho cpát prachy tak radši našetřím a koupím třeba MZ 250 ETZ-sice to je takový "velký Sím" ,ale už je to taká dospělejší motka

28 XXX XXX | E-mail | 9. června 2007 v 15:48 | Reagovat

zdarec,dá se ten výfuk hikone namontovat na normální koleno (s51-E)

díky za odpověď

29 XXX XXX | E-mail | 9. června 2007 v 15:55 | Reagovat

http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15

tady je odkaz na stránku kde mají ty Hikone,ale nevím,který by na simáka nejlíp pasoval,kdyby tu pls admin napsal,když už ho má,tak ať poradí pls

30 já | E-mail | 12. června 2007 v 20:24 | Reagovat

hej,na 2-taktwilke.de,se dá objednat leo vince na síma!!! ale stojí cca 3000kč(podle kurzu eura)MASAKR

31 GROMIDD GROMIDD | 13. června 2007 v 21:46 | Reagovat

http://simsonblog.blog.cz/

32 MASKS>>>NFL MASKS>>>NFL | 23. července 2007 v 11:31 | Reagovat

ten ladak je v klidu ale pak se to cely strasne trese a upad mi u valce

takze sem tam musel davat dva matky a stejne se to povoluje , a jeste predtim mi upadl ten konec je to na hovno kvalita

33 šef šef | 9. srpna 2007 v 14:25 | Reagovat

http://simsonblog.blog.cz/

34 kreca kreca | E-mail | 9. srpna 2007 v 19:45 | Reagovat

Cau nenabidnul by nekdo Kolínko na Enduro tak do 200??dik ozvetese !!

35 jenda jenda | 7. září 2007 v 21:37 | Reagovat

pls. kde bych moch koupit ladak??a kolik je asi tak prumerna cena nevi to tady nekdo???

36 kokotek kokotek | 5. listopadu 2007 v 22:45 | Reagovat

je to na hovno jak si vyhonim, když nemám výfuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

37 Tomas Tomas | 8. listopadu 2007 v 19:30 | Reagovat

Hey ja sem treba kupoval ladak na fichtla, a stal me 300.

38 obrbasss obrbasss | E-mail | 19. listopadu 2007 v 20:34 | Reagovat

a kolik ten ladak tak stojí a kde ho mužu koupit

39 Bery Bery | E-mail | 1. prosince 2007 v 10:30 | Reagovat

čus jakej laděny vejfuk pasuje co nejlíp na simson enduro????

Už mě nebaví jezdit bez vejfuku :-) ale je to masakr.....

40 vodafone(c) vodafone(c) | 21. prosince 2007 v 11:34 | Reagovat

tak tenhle laděnej vejfuk je good, ale přece jenom jse lepší si koupit Leo Vince, on se dá i rozmontovat a vyčistit :) a jesi chcete pořádný tuning, tak to nejde změnit jen jednu věc. jesi mi rozumíte, chce to tam dát solidní karbec (třeba Bing 17) pak nějakej solidní kit na 60, nebo 70ccm (třeba ty co maj na http://www.2takt-wilke.de/shopindex.htm) a pak třeba nějakej ten výfuk (třeba již zmiňovaný Leo Vince) doporučuji navštívit ty německý stránky, maj tam toho spoustu a i ty ceny jsou přijatelný :) ,možná se to nemusí zdát, ale jo :) v česku si možeš o takových věcech nechat jen zdát, co tam mají (třeba kit na 90ccm, pětikvaltovku a tak:)) navíc jsme v EU, takže už je to posílání pro ně mimo německo asi tak běžné jako v zimě s níh a v létě sluníčko. takže skuste tam nakuknout :) a jinak máš to tu dobrej blog, našel jsem tu zajimavý informace :) jen tak dál pokračuj a držím palce :) hoj

41 A-jay A-jay | 7. února 2008 v 16:35 | Reagovat

hej lidi zjistil sem že na hikone .cz maj výprodej a to znamena kloudnej ladak za 300kč

42 Jíra Jíra | E-mail | 24. února 2008 v 21:25 | Reagovat

Fakt nevim jestli to zvýší výkon, ale originál vypadá stejně líp.

43 luky luky | 13. března 2008 v 13:00 | Reagovat

www.moto-trebak.7x.xz koukne te se

44 Dobby Dobby | Web | 28. dubna 2008 v 19:53 | Reagovat

ladaky zvysuji vykon o 15-20%... je ale zbytecne kupovat ho na seriovou 50tku..... pokud byste meli treba 60/4 tak uz jo.... jinak konkretne tenhle vyfuk nedoporucuju.... je to levna varianta ladaku... moc neprida na vykonu a brzo se nici.... to spis Lea nebo Hikone... nebo jine (na AKF je celkem vyber)

jsou i ladaky, ktere s vym vzhledem pripominaji origos vyfuk a dokonce i takove, ktere vypadaji uplne jako origo vyfuky

pokud se chcete pustit do ladaku tak to chce i vetsi kubaturu, jinej karbec (amal je dobrej), a luftfiltr

45 pietrs pietrs | E-mail | 25. května 2008 v 21:31 | Reagovat

koupim ladacek je mi jedno cena ptam se... a chci se zeútat dostanu ladacek na simaka skutra?? asi jo co??

46 Dobby Dobby | E-mail | Web | 28. května 2008 v 21:22 | Reagovat

v pohode.... je jich hodne.... jen se saci porozhlydnout.... nejakej hikone by tam asi sel

47 miguel miguel | 13. června 2008 v 15:32 | Reagovat

www.moto-prodejna.cz - českej obchod, kde maj 4 kanálový válce, laďáky atd.

48 luki luki | 17. července 2008 v 11:16 | Reagovat

Ty ladáky sou na kokot mel sem ho měsíc a je n prdeli ztrata pěněz!!

49 J@mes J@mes | E-mail | 12. srpna 2008 v 21:35 | Reagovat

JJ. Moto-prodejna je dobra. objednal jsem si tam sadu 60ccm a je OK. Ty fámy co tu kolujou, jako třeba že laďák zvýší výkon o 10-20 procent- to je prostě blbost. zvýší výkon asi o 0,10 až 0,40 Kw. simsona mam nějaký ten čas a pár věcí už vím. Já si myslím že na enduru je lepší mít orig. výfuk (je tam hezčí a ten laďák je hezčí zase na elektroniku!!! Mimochodem hodně ovlivníte výkon kolečkama v převodovce a na obsahu válce .Já doporučuju 60ccm, protože u 70 ccm a větších se musí obrousit blok motoru a to je hodně namáhavá práce za hodně peněz a . jestli tak můžu poradit i další věci!!!! Jinak hezkej blog akorát mě vadí váš přístup a nadávky. Jinak hezký :-)!

50 Motorkář Motorkář | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 19:15 | Reagovat

já mám taky ladák

51 Dobby Dobby | E-mail | Web | 20. srpna 2008 v 1:12 | Reagovat

luki.... tys asi koupil ten trapnej  za 700 co... kdybys objetoval trosku vic tak je to v pohode

james.... kit 60ccm je na hovno... kdyz uz tak 60/4.... nemas pravdu v tom, ze ladak zvedne jen tak malo.... pokud samozrejme nekoupis ten kus plechu co je tady nahore na obrazku - ale napriklad leo vince, rzt, hikone atd

jinak panove - vy si myslite, ze si koupite ladak a pojede to buch vi jak.... obzvlast kdyz je davate na ty 50tky. ale pokud spojite vyssi objem, sport kliku, lepsi karbec (amal ci nejake BVF) s dobrym ladakem + sekundarni prevod tak ze sima dostanete i 100vku po rovine

ted si budu z akf objednavat 70/4 + hlavu 70 + BVF 19 + Leo Vince + sport klikovku 70 + 17zub + 5ti stupnovou prevodovku

a pokud byste chteli jo jezdit rychle... pak uz ale na ukor zivotnosti sima - tak se prodavaji objemy valcu 80,80/4,90,90/6, az do 130 a mozna jeste vic

52 J@mes J@mes | E-mail | 21. srpna 2008 v 21:17 | Reagovat

Dobby nemas pravdu . kdysi s 50 ccm jsem mel problemy do kopcu se ctyrkou ale s 60/2 je ta 4ka v klidu a jeste jsem si koupil retezovi kolecko 16z a jede to na rovine 70 km/h me to staci a hlavne se to uz tolik neprehriva

53 J@mes J@mes | E-mail | 21. srpna 2008 v 21:20 | Reagovat

a dobby porad mi prosim jak se zapojuje zadni brzdovy svetlo- dela mi to problem :-(.

Diky

54 Dobby Dobby | E-mail | Web | 25. srpna 2008 v 16:44 | Reagovat

jako samozrejme ze je znat rozdil mezi 50 a 60 to netvrdim ze ne, ale kdyz uz se ty penize do toho davaj tak to chtelo aspon 60/4 kdyz teda nechce frezovat kartery jinak treba i 70 ci 70/4.... ale jako ta 60tka taky je v tom rozdil no oproti 50ccm

55 Dobby Dobby | E-mail | Web | 25. srpna 2008 v 16:45 | Reagovat

to svetlo ti dela jak problem? ze kdyz zabrzdis tak ti zhasne zadni svetlo (to je normalni, jeste zhasnou budiky a prestane se dobijet baterka ... takhle je to ze serie) nebo ti jen nejde rozsvitit? dystak napis na 235-754-109

56 _Hermen_ _Hermen_ | E-mail | 12. září 2008 v 19:37 | Reagovat

Cus lidi! Nasel by se tu nekdo kdo by mi poradil? Spatne mi dobiji (simson skutr) baterku spise vubec co stim mam udela???

57 J@mes J@mes | E-mail | 27. října 2008 v 18:15 | Reagovat

Koukni jestli ti funguje dobijeci ustroji a nebo zkontroluj baterku!

58 pete pete | 9. listopadu 2008 v 0:46 | Reagovat

dival jsem se na ten langtuning a zajimalo by mne co je ta MEMBRAN?

59 J@mes J@mes | E-mail | 21. listopadu 2008 v 16:36 | Reagovat

Membrane je takova krabicka mezi karbecem a valcem! Umoznuje to lepsi sani smesi a zvysuje to hodne vykon!

60 luki luki | 25. listopadu 2008 v 14:55 | Reagovat

Dobby...tak mi posli pls nakej odkaz kde sou ty lepší dík

61 já | 28. listopadu 2008 v 21:07 | Reagovat

to James: hodně to zvýší výkon je odvážné tvrzení...membrány,neboli klapkové sání jsou hlavně od toho, aby se ti palivová směs nevracela z válce do karburátoru:pustí dovnitř a ven už ne...mají vliv spíše na spotřebu,ale na tom výkonu to taky možná poznáš..ale dle mého názoru je tato úprava pro simála zbytečná...radš si ty keše co rvete do simáků schovejte a kupte si nějakou 125ku simák vás stejně po 1-2letech omrzí...

zatím,když bnemáte řidičák,tak vám po poli stačí...ale až budete mít řidičák,tak vás po silnici omrzí během 14dnů

62 J@mes J@mes | E-mail | 29. listopadu 2008 v 9:13 | Reagovat

Máš pravdu s tou membranou, ale rozhodne se nevyplati kupovat 125ky za nějakejch 60-70000 tisic Kč!!! Radši se vyplatí vrazit do síma 15000 a udělat zněj třeba 70/6(70ccm-6 kanal) a vytahnete z toho klidne 100 Km/h!!!

Třeba ja doporučuji: 70/4, sport. klika, AMAL 19, laděný výfuk, 17 zube kolecko,5-ti qvalt!!!!

63 J@mes J@mes | E-mail | 29. listopadu 2008 v 9:17 | Reagovat

Jo a neni to pravda, ja jezdim po slinici už hodně dlouho a sim me bavi cim dal vic!!!

Jestli se chcete zabit nekde na nejaky 250ce ve 150km/h, a nebo jezdit pohodove na simikoj 90Km/h je jen na vas!!!

64 Kostik Kostik | 8. prosince 2008 v 9:33 | Reagovat

Vrazit 15 000? Vy ste ale blázni. Já jsem si za 13000 koupil Hondu xl600r (enduro) a jede to i líp než simson 70ccm-6 kanál. má to 50 koní. Zapřemýšlejte nad tím chlapy. :-)

65 J@mes J@mes | E-mail | 12. prosince 2008 v 18:48 | Reagovat

A co to je za rok výroby??? 1970???

66 já | 3. ledna 2009 v 18:09 | Reagovat

James v něčem pravdu máš a v něčem ne. určitě je 100X lepší moderní 125ka ne simák...koupil sem za 50 000 yamahu DT a je to asi o 2třídy výš jak simson.je to prostě celkově lepší....

a taky na tom jezdím maximálně 100kou po silnici.

prostě mi přijde zbytečné nacpat do simáka 15 000 a pak ho prodávat za 25 000 to je neprodejné,každý radši koupí japonskou 125ku za 30 000 než ndrácký shit za 25 000,i když to je de fackto unikát a dal majitli spousty práce...

ps: přece na tom simáku nebudeš jezdit do smrti??

67 já | 3. ledna 2009 v 18:10 | Reagovat

to XR bych počítal,že bude tak stejně staré jak simsony80-88

68 J@mes J@mes | E-mail | 4. ledna 2009 v 16:13 | Reagovat

Do smrti asi ne, ale urco co nejdele! No je lepsi mit trochu upraveneho simika se suprovym motorem, kterej ma max par lidi nez originalni yamahu dt, ketrou ma dalsich 1000 lidi v CR!

69 Peter Peter | 17. ledna 2009 v 1:51 | Reagovat

hoši, nezbívá mi nic jiného, než se vám vysmát... ale nevěšte hlavu v začátcích jsem byl možná taky takovej ale vyfuk jsem teda rok co rok od karbonu nečistil :D :D ... :D

70 PATRIK POHLODKO PATRIK POHLODKO | E-mail | 18. ledna 2009 v 22:30 | Reagovat

ZLABEJ VÍFUK MAM SILNEJ

71 xXx xXx | 22. ledna 2009 v 20:40 | Reagovat

http://simsonklubplzen.ic.cz/phpbb3.0.2_lang_cs/phpBB3/index.php

Vše o simsonech

72 _Hermen_ _Hermen_ | E-mail | 9. února 2009 v 19:42 | Reagovat

Cus lidi chcu se zeptat kolik by stala generalka motoru na sifona sr50??? Teda jesi to ma cenu...delat???

73 J@mes J@mes | E-mail | 20. února 2009 v 20:25 | Reagovat

Ta GO okolo 5000Kč jestli chces oupit novej valec hlavu karbec kliku loziska

;-)

74 Cupra R Cupra R | 26. února 2009 v 21:22 | Reagovat

Svoje leta na tomto stroji uz mam za sebou:jen chci rict ze ten ladak nic moc neda a nebojim se rict ze spise ubere na vykonu.Vazne mel jsem ho kdysi taky a vubec to netahlo.Seriovej dobre pruchozi vyfuktahne mnohem lip nez nejakej Ladak co svaroval nejakej Nimcek doma na kolene.Ono ta cena taky neni nijak zajimava,No za kvalitu se proste musi zaplatit.

75 J@mes J@mes | E-mail | 27. února 2009 v 19:38 | Reagovat

NO, tak to neni pravda o tom vykonu! Kdyz tento ladak das na seriovou 50ku , tak to nic nezvedne spise se to zhorsi, protoze ten vyfuk nebude spravne uvolnovat ty vyfukove plyny! Kdyz uz tam das vetsi obsah nebo 4 kanalove vqalce tak to je celkem dost velky rozdil! Motor bude mit lepsi prubeh a zvysi se tim otacky!!! rozdhodne nedoporucuji davat ladeny vyfuk na seriouvou 50ku! (viz veta nad tim ;-) ) Ten kdo s tim ma vetsi zkusenosti tak mi toto prohlaseni odkyvne :-)

PS: A je mnohem lepsi kdyz se delaji vyfuky rucne (viz LeoVince) nez kdyby to delali stroje samozdrejme ze pak je to za vetsi penize ale je to o hodne lepsi!!!

76 Tomáš :-) Tomáš :-) | E-mail | 23. března 2009 v 18:25 | Reagovat

zdarec chlapi jak jsem si tu počet tak jsem zjistil že na simsona nemá cenu kupovat ladák kdyš je to 50ccm ale já tam mám 70ccm válec a chtěl bych se zeptat jestli na ten válec má cenu ten ladák kupovat nebo jestli to zhorší jak u těch 50ccm dík za odpověd :-)

77 J@mes J@mes | E-mail | 26. března 2009 v 15:12 | Reagovat

K tvoji 70ccm by se ten ladak vyplatil a jestli to mas 4 kanal,tak bez debat ho kup!!!!!Prece jen ten origo vyfuk je dost tenoucky(29mm)!!! Tento ladacek funguje na principu rezonaci plynu, takze ti ho k te 70tce doporucuji  a nebo si kup vyfuk 32mm-ten vypada uplne stejne jako origo, ale je sirsi!!!! Ale nemyslete si, ze kdyz koupite ladak,tak ze vam to pojede o 20km/h vice :-)!!

78 Lipa.77 Lipa.77 | E-mail | 7. dubna 2009 v 19:29 | Reagovat

čus.prosim o radu.rozjedu se a když dam 2 tak se začne dusit a chsipne.vyfuk i karbec  sem čistil

79 J@mes J@mes | 18. dubna 2009 v 19:01 | Reagovat

[78]: presne to byl muj problem, ale dokazal jsem ho vyresit, musis si koupit jinou trysku nebo si trochu pohrat s bohatosti smesi!

80 Krysa Krysa | E-mail | 15. září 2009 v 10:49 | Reagovat

OTAZKA: když máš 50ccm, třeba skútr jak já, je nějaká úprava původního výfuku co by zvedla o něco výkon?
DUVOD dotazu: na Babettě 210 je zajímavý to, že tamto JDE! Info mi kdysi přišlo od maníka co je na Slovensku ve fabrice dělal:
Věc se měla a má tak: vezmeš (na Babettě!!) tu trubku od válce do výfuku
a uřízneš ji tak, aby čouhala do výfuku jen tak 5cm, ne víc (původně je to snad 20...) a navíc vzadu v tom deklíku vyvrtáš NAVIC díru průměr 6mm! Náhle to jede jak prase, asi o 6km rychleji!
(s čtrnáctizubem a mýma přes 103kilama po rovině 60....)

Zajímalo by mne, zda není podobná úprava vyzkoušená i na Simsonu 50ccm....

81 losos losos | 5. února 2010 v 15:58 | Reagovat

Takže , u dvoutaktu, a nízkých  obsahů zvláště je výfuk jako takový, alfou a omegou výkonu.Seriový výfuk je kompromis mezi funkčností a plněním hlukových emisí.Kdo zná princip expanzního výfuku , ví že fuk slouží k odvodu spalin asi tak ze 3%. Hlavní úkol fuku u dvoutaktu je zlepšit plnění, jeho průběh atd. Správně zvolený výfuk (a věřte je to věda), popožene slušně i 50tku.

82 Martin Martin | E-mail | 16. dubna 2010 v 20:55 | Reagovat

Dobry Den

Chcel by som sa opytat ze kde sa da kupit taky ladeny vyfuk na simsona ?
nejaky svk alebo cz internetovy obchod ?
piste mi na e-mail
Dakujem

83 Lukáš Lukáš | E-mail | 27. května 2011 v 12:56 | Reagovat

Dobrej
Nevýte nekdo o nějakém seriozním internetovy obchodu kde bych to mohl koupit ??
dik

84 kuky kuky | 26. srpna 2011 v 9:01 | Reagovat

takovej mám na simplu :)

85 já | E-mail | 20. listopadu 2011 v 13:13 | Reagovat

ja nakupuju na www.moto-prodejna.cz tam maj uplne vsechno ale ladak sem kupoval na www.motokramek.cz stal asi 700,- a je super..

86 ROSESheppard ROSESheppard | E-mail | Web | 10. února 2012 v 19:37 | Reagovat

Have no cash to buy a car? Don't worry, just because it is achievable to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/mortgage-loans">mortgage loans</a> to resolve such kind of problems. Thus get a student loan to buy everything you want.

87 Lukáš Lukáš | 30. listopadu 2012 v 14:12 | Reagovat

Zdarec lidi četl jsem vše na blogu ale nic z toho nemám protože nevím kdo má pravdu ale tomi je teď jedno.

Potřeboval bych poradit s vypalováním výfuku nikdy jsem to nedělal a tak se raději zeptám než abych něco zkurvil :)

Výfuk jsem sundal a vyndal tlumič. A teď tám mám nalít benzín a vypálit?? To je vše nebo ještě něco rozebrat?? Děkuji předem za odpověď :)

88 jaf jaf | E-mail | 28. října 2016 v 22:43 | Reagovat

Tenhle debilní výfuk má na simsonu zvuk jako když prdíš do flašky a víc to žere

89 Richardspams Richardspams | E-mail | Web | 13. listopadu 2017 v 0:22 | Reagovat

Doctors have many challenges to face as they are perennially surrounded by patients, diseases, hospital duties and over-extended or odd shift timings. Universally, doctor is considered to be a noble profession and respectable one at that, but a doctor also has to work under immense pressures, emotional strains and other physical challenges.

A regular physician like most of us at some point face will have to deal with personal situations such as important family affairs, family holidays, sickness or pregnancy that may force them to abandon medical duties. At the same time, a hospital or a healthcare facility is also constantly faced with emergency situations that demand all hands on deck round-the-clock. Therefore, every hospital, clinic or nursing home is compelled to hire locum tenens or substitute doctor in order to keep the staffing under control at all times.

In fact, locum doctors are the most valuable asset for the medical community because they provide quality medical care and act as a helping-hand in emergency situations when the medical facilities need them the most.

Unlike regular or permanent doctors, locum doctor jobs are also ideal career options for medical interns and graduates because they offer a wide array of medical exposure in varied medical specialties, work cultures and healthcare systems. Locum jobs are challenging and flexible, thus an increasing number of medical professionals have benefitted from these jobs, so whether one is looking for a family physicians position or in a hospital or in a clinic, locum jobs for doctors are available at all levels and in different healthcare systems.

In addition, being a locum doctor gives a medical professional the control over their working hours, location of work and choice of area of specialisation. Technically, locum positions are not restricted to general physicians but they are also extended to other fields of medical specialisations such as cardiology, neurology and many more.

Travelling can be an integral part of locum jobs, and these distinctive features are a boon for many dedicated medical professionals who are eager to expand their medical careers with loads of multi-cultural medical experiences. The fact that locum agencies in the UK recruit tens of thousands of locums from across the globe in various NHS hospitals, private clinics, nursing homes and other public hospitals speaks volume of the popularity of locum jobs.

Locating or getting a locum tenens job is a simple task as long as you are registered with one of the many reputable locum agencies. These agencies act as the middle man between locum tenens and medical facilities, and they also look after all the details pertaining to travel for locum tenens, accommodation and the nature of locum work.

Thus, maintaining a healthy locum doctor-agency relationship benefits both the parties, and it also increases the probability of getting recommendable employment opportunities and businesses or vice-versa.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama