Červen 2006

Laděný Výfuk

26. června 2006 v 20:36 Laděný Výfuk
Výkon ani moc nevzroste, ale otáčky asi o 800 ot./min. Což trochu zvedne maximálku. Mě to pomohlo asi 5-8 km/h. Závodíte-li , tak vám to určitě pomůže. Laďák se prodává ve dvou barvách střbrná a černá. Černá je o něco levnější.

Zde je fotka stříbrné verze.

Pneumatiky

26. června 2006 v 20:35 Změna obutí
Silničák
Silničák, je jasně na silnici. Daj se s ním dobře řezat zatáčky. V terénu je to na prd. Na jedničku to pořád hrabe a nejede. Já dávám přednost silnici. Rád ždímu z motorky co to dá. S drapákem bych nemohl. (Stejně víc jak 80km/h to nejede)
Tady je něco pro silničáře (ilustrační foto)

Oleje

26. června 2006 v 20:33 Kvalitní olej
Už ten obal odpuzuje:-))M2T - Olej, který si nekupujte, pokud chcete, aby vám motor vydržel.Mazání oleje je velmi špatně a poznáte to i na zvuku motoru, který se trápí. Špatně se smíchá s palivem. To se mi stalo několikrát, že jsem měl v karburátoru místo benzínu jen olej.
Konečně kvalita
Motul 510 Antismoke - Z názvu již vyplývá, že nekouří, jako M2T. Nemáte na výfuku černou čáru od oleje, která se táhne pomalu až ke kolenu výfuku. Motor se s tímto olejem hodně utišil a téměř přestalčoudit. Jedinou nevýhodou je jeho cena. Já ho kupuji za dvě kila, ale vyplatí se to.

Změna Svíčky

26. června 2006 v 20:31 Kvalitní svíčka
Porovnání nejčastějších svíček
Brisk N14C
+ cena cca 30Kč
- ztráta výkonu
- nutnost častěji podřazovat.
Bosch W4AC
+ motor má větší sílu.
+ snadněji jde vytáčet
- cena cca 120Kč
NGK B8HS
+ motor nejlépe táhl
+ podstatně silnější ve vyšších otáčkách
+ téměř dokonalé spalování směsi
- cena cca 150